Ook wij als Stichting Herberg Papilio doen weer mee aan de goede doelen week 2026 in Maasbree. Diverse vrijwilligers van onze stichting gaan vanaf maandag de enveloppen weer ophalen. Dus steun ons met een mooie bijdrage. Het opgehaalde bedrag gaan we zeker inzetten voor de komende lotgenoten week in april/mei.
Via deze weg willen wij alvast de coördinator en vrijwilligers bedanken voor hun inzet.

