Open Nav

Week 26 (april 2026)

25/04/2026 tot 01/05/2026

Gezamenlijk verhaal gasten


Lieve allemaal van Papilio. Bedankt voor de fijne week die we hier hebben mogen ervaren. Alles was volledig verzorgd, waardoor wij écht konden genieten en stilstaan bij het verlies en gemis van onze zoon, met mensen die aan een half woord genoeg hebben. We hebben een ontzettend fijne week gehad en zijn jullie hier ontzettend dankbaar voor. De dagen vlogen voorbij en een week voelde bijna te kort. Hopelijk kunnen jullie in de toekomst nog veel verliesgezinnen op deze manier een onvergetelijke week bieden. Veel liefs.

Voor ons de 2de keer, voor jullie al de 26ste week. Een week waar zoveel meer bij komt kijken. Samen zijn, niks moet alles mag, herkenning en erkenning, onbezorgd een week ertussen uit! We zijn heel dankbaar voor deze mogelijkheid. En we hopen dat jullie met dit geweldige initiatief nog vele gezinnen hierbij mogen helpen. Dit is zoveel meer dan vakantie! Dank jullie wel en veel liefs.

Wat bijzonder wat jullie doen. De manier waarop jullie gasten thuis laten voelen en een ongedwongen, huiselijke sfeer kunnen creëren is echt geweldig! De activiteiten zijn ook echt perfect voor de groep, niet te zwaar maar voor iedereen leuk. We vinden het enorm fijn dat we deel uit mochten maken van dit gezelschap en mee mochten doen met de activiteiten, Het is intens en spannend, maar ook heel fijn. We hopen dat jullie dit nog jaren mogen doen. Liever niet natuurlijk, maar dit is tevergeefs hopen. Dank jullie wel voor alle goede zorgen.

Lieve Papilio’s. Wat hebben wij een ongelofelijke bijzondere week mogen beleven bij Stichting Papilio. Vanaf het eerste moment voelden we ons gezien, gedragen en welkom. Een week vol verbinding, herkenning en erkenning. Iets wat moeilijk in woorden te vatten is, maar van onschatbare waarde is voor gezinnen zoals wij. Het was niet alleen fijn, het was helend. Een plek waar niets uitgelegd hoefde te worden en waar zoveel begrip en liefde voelbaar was. We zijn diep onder de indruk van de warmte, zorg en aandacht waarmee we zijn ontvangen. De liefste gastvrouwen en heren stonden de hele week voor ons klaar en lieten ons voelen alsof we volledig in de watten werden gelegd. Aan alles was gedacht. Onze kinderen wilden eigenlijk niet meer naar huis, en eerlijk gezegd papa en mama ook niet. Een bijzonder woord aan de oprichters en vrijwilligers van Herberg Papilio. Wat jullie hebben neergezet met de stichting, is werkelijk uniek. Jullie zijn allemaal bijzondere, liefdevolle mensen met een hart dat overloopt van zorg voor anderen. Dankzij jullie hebben we herinneringen gemaakt die we altijd met ons meedragen. Dank jullie wel! Met een hart vol dankbaarheid gaan we naar huis. Liefs.

Beste vrijwilligers van Papilio. We hebben een fantastische week gehad. Het voelde warm, verbindend. Onze jongens hebben ook echt genoten met de andere kinderen. Wij konden ons ei kwijt, werden volledig ontzorgd en hebben eruit kunnen halen wat voor ons fijn was. Een dikke dankjewel en keep on the good work! Groetjes.

 

 

 

 

Activiteiten en Foto's