Open Nav

Grand tour de Bree 2026

De weergoden waren ons dit jaar niet goed gezind. De weersvoorspellingen waren zeer slecht te noemen. Dus vele wandelaars hebben getwijfeld om te komen wandelen. Gelukkig was er toch een redelijke groep, van iets meer dan, 80 wandelaars die toch de gok hebben gewaagd. De meeste hebben het droog kunnen houden tijdens de wandeling maar sommige “bikels” hebben wind, regen en een hagelbuitje moeten trotseren. En gelukkig kwam iedereen toch terug met de opmerking: Wat een mooie routes hebben jullie uitgezet. Dus al met al toch een geslaagde editie ondanks het slechte weer. We willen iedereen bedanken voor deze wandeltocht. Vooral de organisatie, wandelaars en bakkerij Ut Breudje voor de gesponsorde vlaaien en alle sponsoren van het mooie routeboekje.